אורי תוכנה מספקת שירותי HELP DESK לחברות שונות במטרה להקל ולייעל את אופן העבודה בסביבה הממוחשבת.
שירות זה מתבצע על ידי שליטה מרחוק במחשב או דרך הדרכה טלפונית למשתמש וזאת על מנת לטפל בתקלה במהירות וביעילות המרבית.
ארגונים רבים הבינו בשנים האחרונות ששירותי התמיכה מרחוק מקלים על אופן העבודה בארגון. אנו נעמיד לצורך כך אנשי מקצוע מיומנים אשר יעניקו שירות ופתרון ראשוני ויאפשרו המשך עבודה תקין בסביבה הממוחשבת. אנו יוצרים מוקד מסודר שמתעד את התקלות ובעזרת ניתוחים אנו יכולים ליצור דרכי טיפול שיסייעו לארגון שלן ולקצר את זמני התגובה.
שירות ה- HELP DESK הנו פתרון יעיל וזול לכל עסק, מסייע בתחושת הביטחון למשתמשים ואף מעניק למשתמש ידע נוסף שיקל ויסייע לו בהמשך עבודתו. אנו מציעים לכם לייעל את שיטת העבודה ולהשיג את התפוקה הנדרשת מבלי לבזבז זמן המתנה מיותר לתמיכה מגורם חיצוני.
שיטה נוספת שאנו מציעים היא השתלטות מרחוק על המחשב. הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת לנו השתלטות מרחוק, בהסכמה ובדרך מאובטחת, על המחשב וכך אנו פותרים את הבעיה בתוך כמה דקות.
העובדים שלך לא חייבים לשבת מול המחשב ולבצע פעולות. אנחנו עושים הכל בשבילכם.
שירותי HELP DESK תומכים בעיקר בבעיות תוכנה. בין השירותים נכללים: בעיות בדואר אלקטרוני, OFFICE, תקלות הדפסה, מערכות הפעלה ותמיכה במחשבים ניידים.
חשוב לזכור ושלא יטעו אתכם… לא כל תקלה מצריכה הגעה של איש טכני לארגון. הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת לנו לטפל בתקלות מחשב גם מרחוק.